fbpx

Beauty Razem – Grupa Główna – Najczęściej zadawane pytania

Spis treści:

 

  1. Czym jest Grupa Beauty Razem na Facebooku i co zyskujesz z Członkostwa?
  2. Jak dołączyć do Beauty Razem na Facebooku?
  3. Dlaczego mój post został odrzucony lub jestem wyciszona?
  4. Co jeszcze warto wiedzieć pisząc w Grupie?
  5. Jak jeszcze możesz współpracować z „centralą” wspierając Branżę?
  6. Kto administruje Beauty Razem i jak powstaliśmy?

 

1. Czym jest Grupa Beauty Razem na Facebooku i co zyskujesz z Członkostwa?

 

Nie jesteśmy tylko Grupą na Facebooku. Jesteśmy zgraną, szanującą się i pomagającą sobie Społecznością Wsparcia z prawdziwego zdarzenia – także największą i najbardziej aktywną w Polsce. Naszą siłą jest jednak siła naszych serc i zaufanie, jakim się obdarzamy. Zaufania nie zmierzysz żadną liczbą lajków, komentarzy, czy zasięgiem. Wspólnie aktywnie działamy na rzecz Branży i wszyscy widzimy tego efekty.

 

Jakie masz korzyści z Członkostwa w Beauty Razem?

Oprócz wsparcia, ciepła i naszych serc, staramy się dawać Ci dodatkowo:

  • Bezpłatne materiały edukacyjne, za które w innych miejscach płacisz. Są to na przykład szkolenia live, e-Booki, baza artykułów, czy wzajemne porady, dzielenie się doświadczeniami i opiniami specjalistów i ekspertów.
  • Program Rabatowy, np. zniżki na produkty i usługi które i tak kupujesz. Dzięki temu że jest nas tak dużo, możemy oczekiwać rabatów i dążymy do normy: „Dzień dobry, dzwonię z Beauty Razem, jaki rabacik?” 🙂
  • Tańsze materiały edukacyjne, np. zniżki na szkolenia, czy materiały za które płacimy więcej poza Grupą.

Te rzeczy są możliwe dzięki grupowym zrzutkom do Skarbonki. Pamiętaj, że Beauty Razem nie jest usługą, ale Grupą Wsparcia. Nie obowiązuje „kupuję-wymagam”. Nie kupujemy, lecz wspieramy się wzajemnie – i wiedzą i dobrym słowem! 🙂

 

Ile kosztuje Członkostwo w Beauty Razem?

Zero. Nigdy nikt nie będzie wymagać od Ciebie żadnej opłaty.

 

Kto może dołączyć do głównej Grupy Beauty Razem?

Ciepło zapraszamy wszystkie osoby związane z Branżą Beauty, a w szczególności:

  • Firmy świadczące usługi fryzjersko-kosmetyczne i pokrewne -> czyli np. salony fryzjersko-kosmetyczne, stylizacji paznokci, make-up, rzęs, brwi, masażu, PMU, solaria, tatuażu i wszystkie bliższe lub dalsze specjalności z nami związane
  • Pracowników salonów, czyli specjaliści Beauty, dysponujący świadectwem/certyfikatem kwalifikacji Beauty
  • Usługi mobilne i wszystkich którzy świadczą mobilne usługi Beauty
  • Studentki, uczennice, kursantki -> lada moment do nas dołączycie, więc „osłuchajcie” się z Branżą
  • Dostawców, szkoleniowców i usługodawcy dla Beauty (z limitami: brak możliwości sprzedaży poza Programem Rabatowym)

Czuj się jak w domu. Poznasz wielu wspaniałych, życzliwych ludzi. Wspieraj innych, a inni będą wspierać Ciebie.

 

Słyszałam że grup Beauty Razem jest więcej, albo niedługo powstanie więcej?

Owszem. Część jest już w przygotowaniu, a część już funkcjonuje.

Jedna, Główna Grupa Beauty Razem adresowana jest to specjalistów Beauty pracujących na terenie Polski bez względu na narodowość, ale także do Polonii Beauty za granicą. W Grupie posługujemy się językiem polskim. Wszyscy specjaliści, firmy, Pracownicy, studenci, dostawcy mogą także do niej należeć.

Grupy Regionalne Beauty Razem adresowane są do specjalistów Beauty pracujących na terenie określonych województw. Jedna osoba/firma może należeć tylko do jednej Grupy Regionalnej. Grupy Regionalne są w fazie organizacyjnej. Aby aplikować, bądź aktywna w Grupie Głównej. Raz na jakiś czas pojawiają się 15-minutowe znikające posty z instrukcjami – w ten sposób wybieramy najaktywniejsze osoby z Grupy Głównej by dać im bonus.

Grupy Lokalne Beauty Razem (np. Beauty Warszawa, Beauty Radom, itd.) adresowane są do Klientów usług Beauty . Najlepsi specjaliści obejmą Was opieką właśnie w Grupach Lokalnych. Grupy Lokalne Beauty Razem są moderowane przez Członków Beauty Razem, którzy wspólnie pomagają sobie pozyskać Klientów, ale także im doradzać i budować Beauty w swoich miastach. Grupy Lokalne są w fazie organizacyjnej.

Grupy Międzynarodowe Beauty Razem (np. Beauty Razem UK) adresowane są do specjalistów Beauty pracujących na terenie określonych województw. Grupy Międzynarodowe są w fazie organizacyjnej. Powstała już pierwsza, czyli Beauty Razem UK.

Pracując w Polsce, możesz należeć do Grupy Głównej, 1 Grupy Regionalnej, 1 Grupy Lokalnej.
Pracując za granicą, możesz należeć do Grupy Głównej oraz 1 Grupy Międzynarodowej.

 

Czym jest serwis BeautyRazem.pl?

Pierwszym w Polsce Serwisem Branżowego Wsparcia. To właśnie tutaj masz dostępne:

  • Artykuły specjalistyczne
  • E-Booki pomocowe
  • Serię niespodzianek w przygotowaniu 🙂
  • Newsy z rynku

Dodając się do Grupy Beauty Razem na Facebooku, otrzymujesz automatycznie bezpłatne konto na BeautyRazem.pl. Od tego momentu możesz czytać artykuły i pobierać materiały. Otrzymujesz także mailem newsy z branży. Bezpośrednio po rejestracji otrzymujesz prezent-niespodziankę. 🙂

Jeśli dodałaś się do Grupy zanim serwis powstał i nie masz jeszcze konta BeautyRazem.pl, zrobisz je bezpłatnie tutaj (klik).
Przez serwis BeautyRazem.pl możesz także wesprzeć naszą działalność wpłacając dowolną kwotę do grupowej skarbonki (klik).

 

2. Jak dołączyć do Grupy Beauty Razem na Facebooku?

 

To proste:

  1. Znajdź w wyszukiwarce Facebooka „Beauty Razem”, wybierz grupę (a nie fanpage o tej samej nazwie) i wejdź do niej
  2. Naciśnij „dołącz”
  3. Odpowiedz na 3 pytania weryfikacyjne (bez tego zgłoszenie jest odrzucone)
  4. Czekaj na weryfikację, lub przyspiesz robiąc to samodzielnie (klik)

Po akceptacji naciśnij „Zaproś” i zaproś znajomych z Branży.

 

Ile muszę czekać na przyjęcie do Beauty Razem?

30 dni. Tyle zajmuje nam obecnie zweryfikowanie nowych próśb o dołączenie.

 

Jak przyspieszyć 30-dniowy okres oczekiwania na przyjęcie?

Zweryfikuj się samodzielnie:

  1. Przejdź na stronę: www.beautyrazem.pl/weryfikacja/
  2. Kup produkt „Weryfikacja” za 0 złotych akceptując regulamin.

Jest to darmowe i nikt nie będzie oczekiwał od Ciebie zapłaty. Bezpośrednio po „zakupie weryfikacji” za 0 złotych, moderatorzy otrzymają powiadomienie o Twojej samodzielnej weryfikacji. Otrzymasz Twoje konto BeautyRazem.pl, a do ok. 24 godzin zweryfikujemy Twoje konto na Facebooku. Jeśli pozytywnie przejdziesz weryfikację, zostaniesz przyjęta(-y) do Grupy na Facebooku.

 

Dlaczego moja aplikacja do Beauty Razem została odrzucona?

Być może:

  • Nie odpowiedziałaś(-eś) na wszystkie 3 pytania do przyjęcia (mail, NIP, akceptacja regulaminu)
  • Nie jesteś związana(-y) z Branżą Beauty lub moderatorzy tak uznali analizując profil
  • Moderatorzy w przeszłości usunęli Cię z Grupy za łamanie regulaminu

Możesz spróbować ponownie, jeśli doszło do jakiegoś przeoczenia.

 

Co muszę zrobić zaraz po przyjęciu do Grupy Beauty Razem na Facebooku?

Zaprosić znajomych z Branży.

  1. Wchodzisz do Grupy przez telefon lub komputer.
  2. Klikasz na niebieskie „Zaproś” na samej górze.
  3. Przeglądasz listę znajomych i naciskasz „Zaproś” przy każdej osobie z Branży.

Administratorzy widzą listę zaproszonych osób. Jeśli w ciągu 24 godzin od przyjęcia nie widnieje żadne zaproszenie, Twoje Członkostwo może zostać cofnięte (usunięcie z Grupy). Przejrzenie listy zajmuje Ci 3 minuty i oczekujemy, że Ty także pomożesz nam się rozwijać, tak jak wszyscy pomagają w Grupie Tobie.

 

Jak zostać „Cenionym Rozmówcą”?

Po prostu aktywnie doradzaj komentując posty i lajkując. Jeśli Twoje komentarze uzyskują dużo lajków, Facebook automatycznie przydziela Ci odznakę „Cenionego Rozmówcy”. Jest to czasowe i aby ją utrzymać, trzeba dalej się udzielać. Członkowie którzy już są „Cenionymi Rozmówcami” mają wyższy poziom zaufania i +10 do wizerunku. Warto abyś zawsze dzielił(a) się z innymi merytoryczną wiedzą, w dyskusjach wykaż ciepło, szacunek i wsparcie dla innych. Pokaż jak fajnym jesteś Człowiekiem! Dzięki temu Ty otrzymujesz to samo, a inni także otoczą Cię wsparciem.

 

Jak mogę wesprzeć finansowo Grupę?

Możesz dorzucisz się do Grupowej Skarbonki (tutaj jest link) raz na jakiś czas. W ten sposób doceniasz pracę Zespołu, który nie tylko administruje Grupą, ale także prowadzi działania na rzecz Branży z których Ty także korzystasz. Żadna wpłata nie jest przez nikogo wymagana, ale jest to Twój gest serca.

 

3. Dlaczego mój post został odrzucony lub jestem wyciszona?

W Beauty Razem pojawia się od 100 do 1.000 postów dziennie, a możemy dodać około 20-30 dziennie. Dzięki temu, i Ty nie będziesz mieć spamu na tablicy. Każdy post jest analizowany pod kątem atrakcyjności dla pozostałych Osób w Grupie.

 

Część postów odrzuca się automatycznie. Poznajesz to po komunikacje o odrzuceniu w ciągu kilku sekund od dodania, gdy:

  • Jesteś w Grupie krócej niż 28 dni
  • Udostępniasz materiały z zewnątrz
  • Wrzucasz w treści posta linki
  • Nie masz zdjęcia profilowego
  • Historia Twojego konta jest zbyt krótka

 

W trakcie ręcznej moderacji nowych postów, chronimy Członków przed nieatrakcyjnymi treściami. Odrzucenie w sposób ręczny to komunikat w ciągu kilku godzin-kilku dni. Nie akceptujemy postów zawierających:

  • Reklam produktów lub usług dla Beauty. Bez względu na to jak piękny pojawi się bannerek i zachęcający do kontaktu tekst, użytkownik blokowany jest na 3-30 dni.
    Przykład: „Zapraszam do przetestowania nowego serwisu dla branży kosmetycznej”, „Nowe szkolenie z zakresu stylizacji rzęs”, „Mamy dostawę sprzętu …”
  • Ogłoszenia sprzedaży rzeczy używanych. Są do tego wyłącznie wątki zbiorcze, a tego typu ogłoszenie możesz wtedy wstawić w komentarzu.
    Przykład: „Mam na sprzedaż witrynę (foto)”, „Zestaw kosmetyków sprzedam (foto)”
  • Ogłoszeń pracy, współpracy, podnajmu. Są do tego dedykowane wątki zbiorcze, a ogłoszenia tego typu możesz wstawić w komentarzu.
    Przykład: „Zatrudnię stylistkę paznokci z Gorzowa Wlkp., dobre warunki, tel. 500-123-456”.
  • Udostępnienie materiałów z fanpage, czy grup. Nie używamy przycisku „udostępnij do grupy” w żadnej formie bez wyjątku.
    Przykład: „Anna Kowalska udostępniła post … z fanpage …”
  • Postów lokalnych, poza dedykowanymi do tego wątkami zbiorczymi, bo nie dotyczą one ponad 90% osób w Grupie i odebrałyby one je jako spam. Takie posty można wrzucać wyłącznie w Grupach Regionalnych, które jeszcze nie wystartowały.
    Przykład: „Czy możecie polecić serwis autoklawów z Wrocławia?”
  • Grup FB. Nie promujemy żadnych społeczności które nie współpracują z nami i które nie zbudowały z nami zaufania. Bez tego nie możemy świecić oczami w którym kierunku poprowadzeni zostaliby Członkowie.
    Przykład: „Wpadnijcie do nowej grupy na FB dla bizneswomen, link: …”
  • Zaproszenie na live lub event. Jeśli chcesz zorganizować wydarzenie, możesz to zrobić z Beauty Razem, bo w naszych wydarzeniach uczestniczą w nich dziesiątki tysięcy osób. Jednak nie świecimy oczami za żaden live zewnętrzny (nawet darmowy) w trakcie których mogą pojawić się fake newsy, przejmowane mogłyby być dane osobowe (chronimy RODO Członków) a tym bardziej zagwarantować, że nie mają one intencji sprzedażowej.
    Przykład: „Zapraszam na live z zakresu stylizacji paznokci” (w nim zapewne pojawi się reklama produktów, a dane Członków mogłyby być zagrożone – RODO)
  • Linków zewnętrznych. Wyjątkiem są tu artykuły z gazet, mediów, które zawierają informacje dotyczące branży. Jeśli link zawiera przekierowanie do stron sprzedających jakąkolwiek usługę lub produkt (nawet w wersji darmowej), nie może się taki pojawić.
    Przykład: „Co myślicie o tym sprzęcie? www.nazwasklepu.pl/nazwaproduktu”
  • Marketingu szeptanego. Marketingowcy, nie z nami te numery, znamy wszystkie tricki.
    Przykład: „Co myślicie o tym urządzeniu lub kosmetyku” z konta wskazującego na związek z handlowcem, dystrybutorem, firmą, wejście z wieloma opiniami na temat określonego produktu w podobnym czasie.
  • Materiałów z nazwami marki. Nie wskazujemy sprzedaży w żadnej formie.
    Przykład: „Czy warto kupić ten, czy ten pochłaniacz” + screen zawierający nazwę marki lub adres sklepu.
  • Spamu w żadnej formie.
  • Kontrowersji, które w naszej formie mogłyby źle wpłynąć na kształt dyskusji.
  • Live z ciuszkami, kosmetykami i podobnymi. Za próbę wrzucenia na Grupę, zawsze blokujemy komentowanie na 3 lub więcej dni.

Te same zasady dotyczą komentarzy. Niekiedy po próbie dodania postów wyciszamy możliwość komentowania, na od 12 godzin do 30 dni. Dzieje się tak wtedy, jeśli ocenimy, że konto może spamować ponownie i dodawać nam niepotrzebnie pracy. Po kilkukrotnej próbie spamowania, możemy usunąć konto z Grupy lub zbanować.

 

Ile mam czekać na dodanie mojego posta?

Od 1 minuty do 1 roku. Nie ma reguły. Dziennie ok. 100-200 osób chce dodać nowy post. W kolejce-poczekalni jest ok. 1500 postów. Możemy dodać ok. 30 najciekawszych dziennie. Dzięki temu Twoja tablica nie jest zalana spamem.

Dodając posty, Moderatorzy zadają sobie pytania:

  • Czy wnosi dla Członków wartość (w trakcie dyskusji nauczymy się czegoś wzajemnie)
  • Czy dotyczy dużej liczby osób (wiele osób spotyka się z podobnym problemem, więc może to dotyczyć pośrednio ich)
  • Czy nie ma charakteru „prywaty” (jak zareagowałabyś, gdybyśmy zaakceptowali 50.000 postów i każdy dotyczyłby indywidualnego problemu, z czego 49.999 nie dotyczyłoby Ciebie?)
  • Czy nie prowokuje intencji sprzedażowych (czy w komentarzach nie wybiją sami sprzedawcy których musimy wyciszać/blokować)
  • Czy nie jest lokalny (np. post dotyczy tylko jednego miasta, a przecież 95% Członków Grupy w nim nie mieszka)
  • Czy nie pojawił się podobny wątek ostatnio (zamiast tego warto użyć lupki i skomentować)
  • Czy jest poprawny, zrozumiały (szacunek do Członków Grupy nakazuje używanie poprawnej składni i ortografii)
  • Czy nie jest pisany na odwal się (po prostu szanuj innych i postaraj się; subiektywnie możemy)
  • Czy nie wywoła negatywnej dyskusji (z wyjątkami, gdy wiele osób czuje potrzebę upuścić emocje, a jesteśmy w stanie zmoderować, by nie uderzało to w innych)
  • Czy nie prowokuje „gównoburzy” (staramy się je ograniczać i prowokować pozytywne dyskusje, jednak czasami zdarzają się sytuacje nieprzewidziane)
  • Czy osoba pytająca postępuje fair wobec Grupy (jeśli prowokuje negatywne dyskusje w Grupie, nie stosuje się do regulaminu, powinna poszukać pomocy gdzieś indziej; jeśli na zewnątrz także robi niemiłe rzeczy a w Grupie szukasz pomocy, raczej powinna poradzić sobie sama)
  • Subiektywna decyzja Moderatorów (w oparciu o nasze doświadczenie staramy się dopuszczać takie posty, które będą dobrze przyjęte)

Post albo jest akceptowany, albo odrzucany (śmieci/spam/powielenie), albo trafia do poczekalni (temat nieaktualny/słabsza wartość dla Członków) na czas bliżej nieokreślony. Obecnie w poczekalni jest ok. 1500 postów.

 

Czym różni się wyciszenie od bana?

  • Wyciszenie to brak możliwości komentowania. Poznajesz je po komunikacie „Administrator uniemożliwił Ci pisanie komentarzy do dnia …”. Stało się tak, gdy łamałaś(-eś) zasady Grupy. Nie ma możliwości odwołania i musisz poczekać aż blokada zniknie samoistnie.
  • Ban to całkowite usunięcie z Grupy. Wtedy żaden materiał z Grupy nie będzie dla Ciebie widoczny, a próba wejścia do Grupy pokaże pusty ekran. Wtedy nie możesz korzystać z pomocy Grupy.
  • Automatyczne wyciszenie to reakcja Facebooka na niespełnienie kryteriów. Poznajesz je po tym, że wiadomość o odrzuceniu przychodzi natychmiast po dodaniu posta

 

Dlaczego mój komentarz został usunięty, a ja nie mogę komentować?

Są 3 główne przyczyny:

  • Sprzedaż w jakiejkolwiek formie.
    Przykłady:
    „Zapraszam na priv” -> uznajemy, że w privie sprzedajesz.
    „Link do sklepu” -> uznajemy, że promujesz swój sklep lub masz z tego korzyść.
  • Ocenianie lub komentarze o negatywnym wydźwięku.
    Przykłady:
    „Jesteś (wstaw przekleństwo)”. Możesz dyskutować ze zdaniem/opinią, ale musisz to robić kulturalny i nie oceniać osoby osobiście.
    „W Branży pracują (wstaw przekleństwo)”. Nie oceniamy także zbiorowości, bo taka opinia może urazić wiele osób, nawet, jeśli niektórzy się z nią zgadzają.
  • Niezgodność z zasadami poleceń.
    Przykłady: niżej.

W wypadku pierwszego-drugiego naruszenia wyciszamy możliwość komentowania.
W wypadku drugiego-trzeciego naruszania usuwamy osobę z Grupy z możliwością ponownej prośby o dołączenie.
W wypadkach wyjątkowych banujemy, czyli usuwamy z Grupy, a jej treści przestają być widoczne, a każda możliwa forma wsparcia od wszystkich Członków Grupy jest cofnięta.

 

4. Co jeszcze warto wiedzieć w trakcie uczestnictwa w Grupie?

 

W dobrym tonie jest like’owanie komentarzy i postów.

Nietypową regułą jest to:

  • Każdy komentarz który czytasz – lajkujesz
  • Te które normalnie byś zalajkowała, dajesz serduszko, czy inną reakcję

Dzięki temu masz lepsze jakościowo materiały, bo Grupa ma wyższy zasięg bez niepotrzebnych kosztów reklamy.

 

Jak polecać zgodnie z zasadami?

Chcemy żeby opinie w Beauty Razem były uczciwe, pozbawione w 100% korzyści, dlatego bardzo uważnie przestrzegamy zasad. Dzięki temu i Ty masz pewność, że ktoś nie robi Ci wody z mózgu jak w wielu innych miejscach.

  • Możesz rozmawiać o parametrach urządzeń, cechach kosmetyku
  • Możesz wstawiać nazwę marki, przy czym nie możesz czerpać z tego jakichkolwiek korzyści

Twoja opinia musi mieć następujące cechy:

  • Być bezinteresowna
  • Być zgodna ze stanem faktycznym

Twoja opinia nie może zawierać następujących elementów:

  • Linków do sklepów
    Przykład: www.nazwasklepu.pl
  • Oznaczeń @ sprzedawców
    Przykład: „Polecam @Ania Kowalska, doradzi” (w takim wypadku zarówno Ania dziękująca za polecenie, jak i Ty, jesteście wyciszani)
  • Oznaczeń @ fanpage
    Przykład: „Polecam @Sklep internetowy” (w skrajnym wypadku sklep może trafić na czarną listę i być blokowany we wszystkich Grupach)
  • Nie może wynikać z tego że ktoś Cię o to poprosił
    Przykład: 5 osób w krótkim czasie poleca jeden produkt/osobę, która coś sprzedaje
  • Nie może prowadzić do polecenia zakupu, np. w konkretnej firmie lub osoby

W jakim wypadku nie możesz wyrażać opinii na temat kategorii produktów.

  • Jeśli sprzedajesz ten produkt (zarabiasz), bo uznajemy że polecasz by zarobić
  • Jeśli jesteś powiązana(-y) z marką (np. właściciel sklepu, jego Pracownicy lub współpracownicy)
  • Jeśli promujesz markę (np. uczysz na marce, więc masz z tego korzyść)
  • Jeśli ktoś Cię poprosił o opinię, np. na Messengerze (szybko to wyłapujemy i natychmiast blokujemy)
  • Jeśli ma charakter MLM
  • Jeśli firma płaci za polecenia, np. daje zniżki w zamian za zobowiązanie polecań, buduje program ambasadorów, czy program partnerski nagradzając za polecenia (w każdym takim wypadku opinii nie możemy uznać za wiarygodne, nawet, jeśli produkt byłby dobry)

Po pierwszym-drugim naruszeniu wyciszamy, po drugim-trzecim naruszeniu usuwamy,
Przy wielokrotnym łamaniu zasad, możemy całkowicie zbanować całą markę i ograniczyć jej widoczność do zera.

 

Czym są wątki zbiorcze?

Tradycyjnie raz na jakiś czas umieszczamy wątki zbiorcze, w których można się ogłaszać. W nich są luźniejsze restrykcje dotyczące komentowania, np. dozwolona jest ograniczona reklama. Aby wstawić treść promocyjną – na ściśle określonych zasadach – można to zrobić wyłącznie jako komentarz w wątku zbiorczym. To są przykłady:

  • Giełda Rzeczy Używanych – tutaj w komentarzach wstawiamy oferty kupię/sprzedam, ale wyłącznie używanych, a nie nowych rzeczy. Pamiętaj aby zaznaczyć miasto i jak najwięcej szczegółów, w tym napisz o ewentualnej możliwości wysyłki.
  • Giełda Pracy – tutaj wstawiamy oferty pracy, lub poszukiwanie pracy. Pamiętaj aby oznaczyć miasto, miejsce i potrzebne kwalifikacje.
  • Podnajem stanowisk – tutaj wstawiamy oferty współpracy i podnajmu stanowisk. Pamiętaj aby wskazać miasto, miejsce, wymagania.
  • Kalendarz Szkoleń – tutaj wstawiamy oferty szkoleń; aby móc wstawić, musisz zagwarantować rabat dla Członków Beauty Razem.
  • Usługi dla Branży Beauty – tutaj wstawiamy pokrewne usługi; aby móc wstawić ofertę, musisz zagwarantować rabat dla Członków Beauty Razem.

Próba umieszczenia ofert w dowolnej formie (w tym przekierowania do zakupu, np. „zapraszam na priv”, „polecam @sprzedawcę”) poza wątkami zbiorczymi skutkuje zawsze wyciszeniem komentowania od 3 dni wzwyż, a po kilku wyciszeniach usunięciem z Grupy.

 

Czym są Pytania Anonimowe?

Niekiedy nie chcemy pytać o rzeczy nas krępujące i ujawniać swojej tożsamości. W tym celu administracja raz na jakiś czas wstawia wątek oznaczając go jako anonim.
Może on wyglądać tak: „#PytanieAnonimowe Ania X pisze (…)”. Wszyscy wtedy możemy takiej osobie doradzić.

  • Imię jest zmienione na prośbę osoby pytającej
  • Wstawiamy nie więcej niż 3 pytania anonimowe tygodniowo
  • Jedno na 100 pytań anonimowych wychodzi
  • Treść prośby o pytanie anonimowe nie może łamać regulaminu
  • Nie pośredniczymy w dalszej korespondencji (nie przekazujemy odpowiedzi na komentarze)

Treść pytania anonimowego musi być wyczerpująca, tak, aby nie wymagała dopowiadania i zawierała całość tematu.

 

Dlaczego Grupa Główna Beauty Razem ma status Otwarty?

Jest to podyktowane zdolnością do przeprowadzania badań CAWI z których korzystają media i rząd.
W planach są podgrupy zamknięte.

 

Czym są ankiety w Grupie?

To badania które przeprowadzamy dla rządu, mediów i raportów. Dzięki m.in. uczestnictwu w ankietach masz realny wpływ na kształt prawa. Dbaj o to, aby szybko oddano potrzebne 1.000 głosów, np. w taki sposób:

  1. Zagłosuj
  2. Wpisz w komentarzu swoje miasto
  3. Oznacz inne osoby które nie głosowały

Nie udostępniaj ankiet poza Grupę. Chcemy, aby wypełniały je tylko osoby z Branży.

 

5. Jak mogę działać dla Branży komercyjnie wspierając Branżę i działania Grupy?

Możliwości są nieograniczone, a sukcesywnie wprowadzamy kolejne. Możesz np.:

  • budować z nami bazę wiedzy tworząc artykuły na BeautyRazem.pl -> zyskujesz ekspercki wizerunek (ready to go!)
  • zaproponować rabaty w uzgodnieniu z administracją -> zwiększasz swoją sprzedaż (ready to go!)
  • sprzedać nam dokumentację, E-Booki, poradniki -> zarabiasz $, my możemy je udostępnić za darmo Grupie (ready to go!)
  • reprezentować Branżę występując w mediach -> nie pobieramy opłat za placement ani przeszkolenie (ready to go!)
  • rozwijać i międzynarodowe Grupy w innych krajach -> czyli „rządzisz” 🙂 w terenie (soon; UK started!)
  • rozwijać i moderować Grupy dla Klientek -> masz z tego Klientki (soon)
  • rozwijać i regionalne Podgrupy dla Branży -> zyskujesz przez to relacje w Branży (soon)
  • tworzyć materiały video/szkoleniowe -> zyskujesz rozpoznawalność i $ (soon)
  • nawiązać współpracę szkoleniową -> zyskujesz Kursantki i obroty (soon)

W każdym wypadku Członkowie Beauty Razem są Twoim oczkiem w głowie. To Członkowie Grupy muszą mieć korzyść jakiej nie otrzymują nigdzie indziej, a maksymalną liczbę materiałów muszą uzyskać bezpłatnie. Chętnie pomożemy Ci w osobistych rozwoju – ma to charakter wzajemny, na ściśle uzgodnionych zasadach.

Beauty Razem daje Ci dźwignię, jakiej nie osiągniesz w żadnym innym miejscu i natychmiast wchodzisz do pierwszej ligi.

 

 

6. Kto administruje Beauty Razem i jak powstaliśmy?

Każda i każdy z nas ma 1/50.000 cząstkę serca, a nasza branżowa społeczność jest nasza wspólna. Grupę założył Michał Łenczyński, dyrektor krakowskiej Akademii Sztuki Piękności związany z Branżą od 2 roku życia. ASP to od 1982. gabinet kosmetyczny, a od 2020. firma szkoleniowa Beauty. Powstanie Grup(y) to spontaniczny odruch 15 marca 2020 roku, gdy wielu z nas potrzebowało pomocy. Choć Grupa planowana była na 100-300 osób, w ciągu pierwszego dnia nieoczekiwanie zebrało się nas ponad 10.000 i zaczęliśmy robić wiele świetnych rzeczy. Całość kosztów funkcjonowania Beauty Razem – w tym 6 Pracowników – ponosi Michał & ASP i są to koszty około 30 tys. zł miesięcznie. Jeśli chcesz wesprzeć tę pracę, możesz dorzucić się do skarbonki (klik). Na kwiecień 2021 roku, około 10% kosztów zostało pokrytych przez Członków. Pozostałe 90% stanowi deficyt firmy.

Dużymi bezpośrednimi sukcesami Członków Grupy są:

  • Współtworzenie wytycznych sanitarnych i doprowadzenie do otwarcia branży 2 tygodnie wcześniej (18.05.2020)
  • Pomoc w pozyskaniu 250.000.000 zł Członkom Grupy w wiosennym lockdownie na live’ach
  • Zapobiegnięcie lockdownowi na jesieni 2020 r. po spotkaniu negocjacyjnym z wicepremierem
  • Wynegocjowanie 5 z 5 postulatów objęcia Branży Beauty wsparciem w lockdownie na wiosnę 2021
  • Wartość wynegocjowanej w 2021 pomocy dla Branży to 1.000.000.000 (1 mld) zł miesięcznie

Oraz szereg materiałów wsparcia, akcji medialnych i przede wszystkim zbudowanie prawdziwej więzi pomiędzy specjalistami w Branży.

Ciśniemy teraz, aby nas szybciej otwarli i „sypnęli groszem”. Łatwo nie jest, ale damy radę! 🙂